'A smile is the best thing you can wear'

30 jan 2014

REVIEW: HEMA DIP & CLEAN NAILPOLISH REMOVER

 We kennen deze manier van nagellak eraf halen al van de Sephora, maar nu Sephora weg is uit Nederland kwam HEMA met een(goedkoper) alternatief. Het is het zelfde principe als de sephora nagellak remover, een plastic potje, gevuld met een spons en nagellakremover,  in de spons zit een gaatje waar je nagel in moet worden gestopt en vervolgens draai je je vinger rond in de spons waardoor de nagellak vanzelf van de nagel wordt verwijderd. (Druk op lees verder om de review te lezen)

Ik verwachtte persoonlijk dat naar één keer draaien de nagellak eraf is en dit bleek ook zo te zijn! het werkt echt ontzettend goed! Al hoewel de spons, frustrerend, los zit. Als je een rondje gaat draaien met je vinger om de nagellak eraf te krijgen draait de spons gezellig mee, waardoor de nagellak er niet af gaat. Je moet hierdoor dus een beetje op en neergaan.





De prijs: ik heb hem laatst gescoord in de sale voor €2.45, de normale prijs weet ik niet, sorry hiervoor.

De remover gaat echt wel lang mee, ik gebruik hem nu bijna een maand en verwissel ongeveer om de drie dagen mijn nagellak. Nogsteeds is de spons in goede staat en werkt de remover nog prima.



De hema dip & clean nail polish remover is een echte aanrader en heeft een zeer goede prijs – kwaliteit verhouding!


Liefs, Manouk

Geen opmerkingen: